Gegužės 22-28 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai šešis kartus buvo pakelti atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Gegužės 22 d. NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivį An-26, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. An-26 skrydį vykdė be įjungto atsakiklio, pagal skrydžio planą, ryšį palaikė.
Gegužės 22 d. NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivį An-26, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. An-26 skrydį vykdė su įjungtu atsakikliu, pagal klaidingą skrydžio planą, ryšį palaikė.
Gegužės 23 d. NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivį Tu-134, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Tu-134 skrydį vykdė be įjungto atsakiklio, pagal pavėluotai pateiktą skrydžio planą, ryšį palaikė.
Gegužės 25 d. NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivį IL-20, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. IL-20 skrydį vykdė be įjungto atsakiklio, be skrydžio plano, ryšio nepalaikė.
Gegužės 26 d. NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivius Tu-134 ir 2x Su-27. Tu-134 skrydį vykdė iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį su įjungtu atsakikliu, pagal skrydžio planą, ryšį palaikė. 2x Su-27 palydėjo Tu-134 iki Suomijos įlankos ir grįžo atgal per tarptautinius vandenis į Kaliningrado sritį. 2x Su-27 skrydį vykdė be įjungtų atsakiklių, be skrydžių planų, ryšio nepalaikė.
Gegužės 28 d. NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivius An-72 ir 2x Su-27, skridusius iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. An-72 skrydį vykdė su įjungtu atsakikliu, pagal skrydžio planą, ryšį palaikė. 2x Su-27 skrydį vykdė be įjungtų atsakiklių, be skrydžių planų, ryšio nepalaikė.