Aviacijos verslas pavargo laukti ir vienijasi spręsti problemas jau dabar (4)
Komentarai
Teisingai pastebeta straipsnyje kad reformos iniciatoriu ir idejiniu autoriu neliko nei pacioje TKA, dabar neliks ir susisiekimo ministerijoje. Ir dabar jau nesuzinosime kiek geras buvo pats pirminis planas. Beda, kad aviacijai niekada nevadovavo tikri aviatoriai, vien ministerijos klerkai, dossaf'inikai, teisininkai, dabar turime valdzioje kelininkus su gelezinkeliete. Nereikejo nieko naujo kurti, palikti CAA su kitu statusu ir is esmes pakeisti zmones. Taciau tikru aviatoriu valdzioje nesimato ir cia jau paciu aviatoriu problema. O CAVIA linkiu sekmes, tikslai geri, o aktyvumas visada geriau uz pasyvuma ir susitaikyma.
Vilma, pasidomėkit kodėl cams išeina iš LT ir parašykit tikrà priežastį, o ne šiuos kniaukimus. O Ex, nesutaikęs, valdžios įsikabinęs direktorius geriau susirastų darbą. Nes kol kas jo talentas ieškoti užtarimo, palaikymo ir amžinas intrigų kūrimas. Kaip direktorius buvo baisus. 80 proc. darbuotojų nenori, kad grįžtų. Pramonę į save lenkė piešdamas gražią ateitį, nuslėpdamas neišvengiamus sunkumus, kurie buvo akivaizdūs visiems tikriems aviacijos specams ir net akivaizdžiai jiems meluodamas. Sėkmės, Jums, bendražygiai. Manau reikėtų temą panagrinėt plačiau, Vilma, su tikrais CAA aviacijos specais. Apie trečio piliečio darbo metodus irgi yra ką papasakot, tik domėtis plačiau reikia, o ne vien per vieno žmogaus užgautas ambicijas, kurio šokantis $ ženkliukas taip dingo horizonte.
Vargas buvo caa inspektoriais, tačiau jie bent aviatoriais buvo. Dabar turime ltsa, kurie kosmosas, jokios nuovokos, tik antpečiai ir lazda. Pasiskaityti galite čia:
http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?53448.10
Atrodo Masiulis bus susimovęs ne tik su žvirkeliais bet ir su aviacija. O paišė tokius gražius paveikslus kaip reformuota caa visus džiugins. Užsižaidė kažkas su piaru.