Prieš kelias dienas „airBaltic“ gavo aštuntąjį „Bombardier CS300“ lėktuvą. Nors oro bendrovė yra patenkinta „Bombardier CS300“ naudojimu, tačiau jį apkartino lėktuvuose naudojamų „Pratt & Whitney PW1500G“ variklių patikimumo problemos.
Dėl to, ankščiau nei planuota, „Air Baltic“ teko inicijuoti šių variklių keitimą kitais. Tačiau tai apsunkino per maži „Pratt & Whitney PW1500G“ gamybos tempai.
Vis dėlto, neseniai „Air Baltic“ vadovas Martin Gauss paskelbė, kad šią problemą variklių gamintojas sprendžia. Padidinus gamybos tempus, „Pratt & Whitney PW1500G“ variklių tiekimas yra užtikrinamas sklandžiau. Tai leis netrukus pakeisti visus nepatikimus „Air Baltic“ naudojamų „Bombardier CS300“ lėktuvų variklius naujais.
Oro bendrovė planuoja įsigyti dar 14 naujų „Bombardier CS300“, kuriais pakeistų dabar naudojamus „Boeing 737“ ir „Bombardier Q400“. Tačiau šis sprendimas atidėtas dėl užsitęsusio „airBaltic“ pardavimo naujam investuotojui.