Sezonas atidarytas: sklandytojai jau skrieja ir pajūryje

Atitirpus angarų durims ir praūžus pavasarinėms talkoms sklandytojai aktyviai kibo į pirmųjų debesų paieškas. Vieni jau spėjo apskrieti pirmuosius varžybinius maršrutus, kiti mėgavosi skrydžiais pajūry.

Vilnietis sklandytojas Joris Vainius pirmuosius įspūdžius įamžino gražiame filmuke: „Dalinuosi savo 2019 m. sezono pradžios nuotykių klipu. Nuo poliravimo iki test flight'o ir pirmojo neapskristo maršruto. Taip pat, šiandien, lygiai prieš metus, išbandžiau ir skubią evakuaciją iš sklandytuvo žemuose aukščiuose. (Plačiau apie susidūrimą ore) Taigi - pirmosios antrojo gimtadienio metinės.“

Lietuvos jaunimo sklandymo rinktinės narys Ringaudas Kikalas (įvadinėje nuotraukoje) kartu su Šarūnu Stanevičiumi pakilę iš Kartenos aerodromo mėgavosi įspūdingais Kuršių marių, Neringos, Ventės rago, Nemuno deltos vaizdais.

Nulėkėm iki  marių ir nusprendėm, kad velniop tie vidutiniai greičiai.

„Vienas gražiausių skrydžių mano gyvenime, visos Australijos nublanksta.“ – pakilios nuotaikos neslėpė R. Kikalas. Sekmadienio orų prognozės buvo daug žadančios, tačiau praktikoje sklandytojams teko pavargti, vis tik, sezonas tik prasideda: „Stipriausias kilimas – 4,5 m/s, tačiau dažniausiai rasdavome apie 2-3 m/s. Maksimalus pasiektas aukštis – 1600 m. Visas maršruto vidutinis greitis buvo apie 105 km/val., kol nenuskridome į pajūrį... Nulėkėm iki marių ir nusprendėm, kad velniop tie vidutiniai greičiai. Sustojome ir sukiojomės apie pusvalandį, nes kada dar ten nuskrisi ir pasigrožėsi, kai nenumaldomai artėja varžybų maratonas.

Buvo šiek tiek baugu skristi dar gilyn virš jūros, nes grįžti teko prieš 27 km/val. vėją. Paskutinė maršruto atkarpa buvo sunkiausia, nes ištirpo paskutiniai debesų draiskalai. Likus 8 kilometrams iki finišo sėdau, kaip reikalas. Iš 180 metrų aukščio tryniau dar apie pusvalandį tą paskutinį 0,2 m/s termiką. Galiausiai, visi pasiekėm aerodromą su vidutiniais, maždaug 80 km/val. greičiais. Maršruto ilgis 327 km.“

„Tai pamatyti iš sklandytuvo įmanoma kai nusistovi šiaurės rytų vėjas ir nuslopina terminę veiklą slopinančią jūros brizo įtaką.” – skrydį pajūryje komentavo patyręs sklandytojas Darius Liaugaudas, kuris ir pats sezoną Pociūnų aerodrome pradėjo pilnais tempais: „Žalumos žiūrint iš viršaus dar mažai. O viršuje šį savaitgalį iki -6 šalčio. Kitas savaitgalis, manau, jau bus šiltesnis. 2019 m. Antano Ruko taurėje jau turime keturis įskaitinius pratimus iš keturių galimų.“ (2019 m. A. Ruko taurės varžybų rezultatus sekite čia)

AVIACIJOS SKELBIMAI /422/
SPARTAN TECH GROUP RETRIEVAL — EXPERT CRYPTO RECOVERY & HACKING SERVICES
In the complicated and frequently dangerous world of Bitcoin trading, the promise of possible gains...
HOW TO HIRE A HACKER TO RECOVERY STOLEN BITCOIN. CONSULT A CERTIFIED CRYPTO RECOVERY EXPERT FASTFUND RECOVERY.
After countless hours of research and desperate attempts to find a solution, I stumbled upon...
HOW TO HIRE A HACKER TO RECOVERY STOLEN BITCOIN. CONSULT A CERTIFIED CRYPTO RECOVERY EXPERT FASTFUND RECOVERY.
After countless hours of research and desperate attempts to find a solution, I stumbled upon...
Dunamis Cyber Solution: An In-Depth Look at Wallet Recovery Success Stories
The occasional misplacement or loss of access to these crucial accounts can mean disaster for even...