Rugsėjo 22 d. netoli Rusijos miesto Chabarovsko įprastos oro uosto ryšių įrangos patikros metu dingo „Antonov AN-26“. Šis orlaivis priklausė ,,Летные проверки и системы" (liet. Skrydžio patikrinimai ir sistemos) kompanijai, juo skrido 6 asmenys. Skrydžio metu buvo atliekama antžeminių komunikacijos sistemų patikra. Rugsėjo 23-iąją pranešta, jog rastos lėktuvo nuolaužos, visi lėktuve buvę žmonės žuvo.
„Įgula iš tikrųjų turėjo itin mažai šansų išgyventi, didžiausias rastas lėktuvo fragmentas buvo ne didesnis nei pusės metro ilgio; orlaivis visu greičiu rėžėsi į kalną“, — vietinei naujienų agentūrai „Chabarovsk Today“ sakė vienas iš paieškos grupės narių.
„Lėktuvo nuolaužos buvo aptiktos sraigtasparniu „Mi-8“. Lėktuvas sudužo sunkiai pasiekiamoje vietoje", — Rusijos naujienų agentūrai TASS sakė Rusijos greitosios pagalbos atstovai.
Remiantis TASS žiniomis, minėtasis „AN-26“ rugsėjo 22 d. vykdė skrydį žemame aukštyje. 18.45 val. vietos laiku nutolęs nuo Chabarovsko oro uosto 38 km atstumu lėktuvas dingo iš radarų. Į paiešką buvo išsiųsti gelbėjimo tarnybų sraigtasparniai ir antžeminės transporto priemonės. Vietos prokuratūra pradėjo įvykio tyrimą. Tyrėjai tuomet teigė, kad labiausiai tikėtinos nelaimės priežastys yra navigacinė klaida arba prastos meteorologinės sąlygos bei matomumas. Įtarimai pasitvirtino radus lėktuvo nuolaužas.
1969-1989 metais Sovietų sąjungoje gamintas „Antonov AN-26“ yra dvimotoris turbopropelerinis krovininis lėktuvas, skirtas vidutiniams nuotoliams. Remiantis „Летные проверки и системы“ tinklalapio duomenimis, kompanija turėjo po vieną „AN-26“ ir „AN-24“. Jais vykdyta Rusijos oro uostų antžeminių komunikacijos sistemų patikra.
Šaltinis: Aerotime.aero