Liepos 16 d. orlaivių remonto ir priežiūros įmonė „FL Technics“ pristatė savo sukurtą virtualios realybės mokymų simuliatorių, kuris yra pirmasis žingsnis į įmonės mokymų skaitmenizavimo procesą. Siekdama spręsti pasaulinio lygio problemą – ilgai trunkantį specialistų parengimą – „FL Technics“ įgyvendina mokymų perkėlimą į virtualią realybę, norėdama procesą sutrumpinti iki keturių kartų.
„FL Technics“ generalinis vadovas Žilvinas Lapinskas.
„Orlaivių remonto specialistų parengimo trukmė yra bene didžiausia problema visame pasaulyje. Pagrindiniai mokymai trunka apie tris mėnesius, o tai dirbant aviacijos industrijoje – didelė prabanga bet kokiai įmonei. Mes nusprendėme taikyti pačias naujausias technologijas ir investuoti į aukštos kokybės virtualios realybės mokymus. Tikimės, kad galiausiai mokymus galėsime sutrumpinti iki trijų savaičių“, – teigia „FL Technics“ generalinis vadovas Žilvinas Lapinskas.
Kompanija jau kurį laiką naudoja procesų valdymo sistemą LEAN, kurios dėka sugebėjo optimizuoti visus remonto ir įmonės valdymo procesus, naikinti perteklines veiklas ir skatinti darbuotojų produktyvumą. Be to, „FL Technics“ nuolat investuoja į darbuotojų tobulėjimą ir greitesnį bei kokybiškesnį integravimąsi į darbo aplinką.
Į darbuotojų mokymus jau integruojamos ir virtualios realybės sistemos.
Tam kompanija yra sukūrusi „naujokų akademiją“, kurios metu surengtos grupės yra intensyviai mokomos tiek orlaivių remonto teorijos, tiek praktikos. Naujieji specialistai yra integruojami į vykstančius darbus, gali stebėti ir kartu dalyvauti įvairiuose projektuose.
„Jau sukurta „naujokų akademija“ veikia išties našiai, tačiau visiškai nepatenkina rinkos poreikių. Su projektu sutrumpinome naujų mechanikų parengimą iki dviejų mėnesių, tačiau mūsų pagrindinis tikslas – dar labiau ištobulinti procesus ir trumpinti laiką. Galiausiai, virtuali realybė yra ir saugesnis mokymosi etapas, apsaugantis tiek darbuotoją nuo netinkamų veiksmų, tiek įmonę nuo galimų finansinių nuostolių. Daryti klaidas yra žmogiška, tačiau jos gali kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, tuo tarpu virtualioje realybėje galima išmokti tokių klaidų nepadaryti“, – prideda „FL Technics“ IT ir inovacijų vadovas Ramūnas Paškevičius.
Naujai pristatytas simuliatorius yra tik pirmasis žingsnis mokymų perkėlime į virtualią realybę. Planuojama, kad ateityje bus kuriama daugiau remonto simuliavimo procesų, taip perkeliant absoliučią daugumą galimų orlaivio remonto variantų.