Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė „Oro navigacija“, užtikrinanti saugius skrydžius Lietuvos oro erdvėje, pristato naują logotipą. Septyniolika metų įmonę reprezentavęs prekės ženklas pakeistas modernia versija, vienodą žinutę siunčiančią tiek lietuviškai, tiek ir užsienio auditorijai.
Naujo logotipo pristatymu pradedamas įvaizdžio atnaujinimas praneša apie VĮ „Oro navigacijos“ planus stiprinti pozicijas tarptautinėje erdvėje, keisti įmonės statusą ir sudominti visuomenę daugelio lietuvių gyvenimus paliečiančia savo veikla.
„Su mumis – oro navigacijos paslaugų tiekėju – susiduria kiekvienas Lietuvoje lėktuvu keliaujantis asmuo, tačiau išgirdę mūsų pavadinimą retas pasako, kas mes ir ką mes veikiame, - pokytį lėmusias priežastis vardija įmonės generalinis direktorius Mindaugas Gustys. – Atsinaujindami siekiame perteikti savo naują, modernesnį ir atviresnį įmonės įvaizdį partneriams bei aviacijos bendruomenei Lietuvoje ir pasaulyje, todėl naujas prekės ženklas yra itin informatyvus ir lengvai šifruojamas“.
Kuriant naująjį logotipą rastas optimalus įmonės veiklos pristatymo, vertybių išryškinimo ir universalaus funkcionalumo derinys. Logotipo pagrindu tapusios raidės ON yra ne tik įmonės pavadinimo santrumpa – jos siunčia žinią anglų kalba apie nenutrūkstą funkcijų vykdymą ir budėjimą. Bangos raidėje „O“ yra radijo signalo ir radaro bangų simbolis, pabrėžiantis įmonės veiklos specifiką. Akį patraukiantis mėlynos ir pilkos spalvų derinys grafinę istoriją apie oro erdvės valdytoją papildo stabilumo, modernumo ir realistiškumo įspūdžiu.