Žiniasklaidoje pasklidus informacijai apie oro erdvėje įvykusį incidentą balandžio 20 dieną valstybės įmonė „Oro navigacija“ skubiai išplatino pranešimą, kuriame pripažįstama, kad incidentas įvyko.
Reaguodama į žiniasklaidos susidomėjimą, valstybės įmonė „Oro navigacija“ išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad dėl incidento Lietuvos oro erdvėje balandžio 20 dieną valstybės įmonėje „Oro navigacija“ atliekamas saugos įvykio tyrimas.
Preliminarus tyrimas rodo, kad incidento metu horizontalus atstumas tarp orlaivių buvo ne mažesnis nei 5 km, vertikalus – ne mažiau kaip 200 metrų.
„Oro navigacijoje“ yra įdiegtos kelių lygių saugos priemonės, padedančios užtikrinti skrydžių saugą ir išvengti pavojingų orlaivių suartėjimų.
Pranešime sakoma, kad incidento metu Regiono skrydžių valdymo centre naktinėje pamainoje dirbo 4 darbuotojai – pamainos viršininkas ir 3 skrydžių vadovai. Pamainos viršininkas yra atsakingas už darbo organizavimą pamainoje.
Pranešime paneigiama žiniasklaidos paskleista informacija apie neblaivų ar darbo metu užmigusį darbuotoją: „Informacija neatitinka tikrovės – tai užfiksuota vykstančio tyrimo metu objektyviomis įmonės kontrolės priemonėmis. Preliminarus tyrimas rodo, kad incidento metu horizontalus atstumas tarp orlaivių buvo ne mažesnis nei 5 km, vertikalus – ne mažiau kaip 200 metrų.“
Apie visus aviacijos įvykius, įskaitant ir šį, įmonė teisės aktų nustatyta tvarka informavo ir informuoja visas atsakingas institucijas – Europos aviacijos saugos agentūrą, Transporto kompetencijų agentūrą ir Teisingumo ministerijos atsakingus asmenis.
„Oro navigacijos“ atstovas patikino, kad per 2017-2018 m. įvykių, kurių priežastis būtų nuovargis ar skrydžių vadovų trūkumas, nebuvo. 2019 m. I ketvirtį aviacinių įvykių, kurių priežastimi būtų skrydžių vadovų klaidingi veiksmai, taip pat nebuvo.