„Georgian Airways“ buvo pasiūlyta parduoti už 150 mln. Sausio mėnesį Tbilisio miesto teismas paskelbė nutartį dėl oro vežėjo bankroto bylos iškėlimo, susidarius 176 mln. larių (56,8 mln. USD) skolai.
Remiantis teismo duomenimis, finansų krizę aviakompanijoje sukėlė COVID-19 pandemija, dėl kurios nebuvo įmanoma vykdyti skrydžių. Oro vežėjas už parduotus bilietus buvo skolingas dešimtims įmonių ir 16 000 keleivių. Kartu teismas atsižvelgė į tai, kad „Georgian Airways“ vadovybė turi projektą krizei įveikti. Visų pirma, bendrovė ketina ir toliau skraidyti pelningomis kryptimis, kurios, pasak teismo, gali užtikrinti jos atkūrimą.
Tačiau įmonės savininkai – verslininkas Davidas Gaiashvili (80 proc.) ir „Georgia Air Service LLC“ (20 proc.) – galiausiai nusprendė ją parduoti.
Aviakompanija buvo įkurta 1993 m. rugsėjo mėn. pavadinimu „Airzena“. Nuo 1999 m. ji tapo nacionaliniu Gruzijos vežėju. 2004 m. rugpjūtį „Airzena“ buvo pervadinta į „Georgian Airways“.
„Georgian Airways“ aviacijos parką sudaro „Boeing 737“, „Embraer“ ir „CRJ“ vidutinio nuotolio orlaiviai.