Vilniaus oro uoste per artimiausias dvi naktis bus baigtas vienas iš paskutinių „Kiss and Fly“ zonos paruošimo etapų, kurio metu ant keleivių išleidimo panduso (išvykimo terminalo link) bus atliekamas horizontalus ir vertikalus kelio ženklinimas pagal būsimą eismo organizavimo schemą. Šių darbų metu eismas pandusu nebus ribojamas ir vyks įprastine tvarka.
Ant panduso išvykimo terminalo link įrengus ženklinimą, automobiliai galės sustoti ir išleisti keleivius tik dešinėje panduso pusėje, kairė pusė – bus skirta tik pravažiavimui toliau arba išvažiavimui iš „Kiss and Fly“ zonos.
Planuojama, kad panduso atnaujinimo ir pritaikymo naujai sistemai darbai bus baigti jau spalio mėnesio viduryje, o naujoji „Kiss and Fly“ eismo srauto kontrolės sistema šiame ruože startuos jau ateinančių metų pradžioje. Jos įrengimu siekiama mažinti transporto spūstis oro uosto prieigose, o pačią eismo sistemą padaryti aiškesne ir efektyvesne.
Rugsėjo mėnesį buvo atlikti panduso važiuojamosios dalies remonto darbai: pakeista asfalto danga, kai kur atsisakyta šaligatvių bortų, taip privažiavimą padarant patogesniu keleiviams. Taip pat bus investuojama į apšvietimo gerinimą, sudarytos patogesnės sąlygos greičiau atvykti skubiosios pagalbos tarnyboms, patogiai išsilaipinti keleiviams, atnaujinama įranga žmonėms su negalia.
Vilniaus oro uosto atstovai primena, kad keleivius išlydėti galima ir centrinėje automobilių aikštelėje, priešais oro uostą, kur 15 minučių leidžiama stovėti nemokamai. Išvykimo terminalą taip pat galima pasiekti liftu ir laiptais, vedančiais į antrą aukštą.
Po rekonstrukcijos, nuo kitų metų pradžios, vairuotojai, norėdami išleisti keleivius ant panduso galės užvažiuoti vieną kartą per valandą ir stovėti iki 10 minučių, ilgesnis stovėjimo laikas bus apmokestinamas.