„Litcargus“ plečia darbuotojų gretas: kviečia tapti aviacijos sektoriaus dalimi

Rampos agentas, išvykstančių bei atvykstančių keleivių aptarnavimo agentas, krovinių ir bagažo tvarkytojas, orlaivių interjero ir patalpų tvarkytojas, vairuotojas, dispečeris – atviros  darbo pozicijos, prasidėjus aktyviausiam skrydžių sezonui.

Rampos agentas, išvykstančių bei atvykstančių keleivių aptarnavimo agentas, krovinių ir bagažo
tvarkytojas, orlaivių interjero ir patalpų tvarkytojas, vairuotojas, dispečeris – atviros darbo
pozicijos, prasidėjus aktyviausiam skrydžių sezonui. Antžeminio aptarnavimo bendrovė
„Litcargus“ pasiryžusi įdarbinti 25 naujus komandos narius, tiek Vilniaus, tiek Kauno oro
uostuose.
Jau daugiau nei 30 metų antžeminio orlaivių aptarnavimo bendrovė „Litcargus“ Vilniaus ir Kauno oro uostuose
aptarnauja aviakampanijas: rūpinasi atvykstančiais ir išvyksiančiais keleiviais, bagažo pervežimu, vykdo pašto,
krovinių aptarnavimo paslaugas bei užtikrina, kad pastarieji atitiktų aukščiausius tarptautinius reikalavimus.
„Didžiųjų šalies oro uostų užimtumas kasmet auga, o jų pikas pasiekiamas vasaros sezonu. Augantys skrydžių
skaičiai bei naujos skrydžių kryptys, nauji partneriai – savaime įpareigoja augti ir mus, tad esame pasiruošę atverti
aviacijos pasaulį dešimtims naujų kolegų“ – sako „Litcargus“ generalinis direktorius Linas Vaškys.
Jo vadovaujama bendrovė pernai aptarnavo per 4,5 mln. keleivių ir 34 tūkst. skrydžių Vilniaus ir Kauno oro
uostuose. Sostinėje skrydžių skaičius išaugo 12,7 proc. – beveik 23 tūkst. daugiau nei ankstesniais metais, o
Kaune – viršijo 11 tūkst., skrydžių, tuo tarpu aptarnautų keleivių skaičius išaugo 10 proc. – iki 1,5 mln., lyginant su
2023 metais. Be to, 2024 metais Vilniaus oro uoste Litcargus aptarnavo visų laikų rekordinį keleivių skaičių, kuris
pirmą kartą viršijo 3 mln.
„Litcargus“ vadovo teigimu, aviacijos sektorius yra itin platus – jame dirba ne tik pilotai ar stiuardai. Be tam tikrų
orlaivių antžeminio aptarnavimo specialistų, kurių keleiviai dažnai net nepastebi, orlaiviai negalėtų sklandžiai nei
pakilti, nei nusileisti.
„Rampos ar atvykstančių ir išvykstančių keleivių aptarnavimo agentai – itin didelę įtaką sklandžiai oro uosto veiklai
darantys darbuotojai. Be jų nepavyktų ne tik spėti į skrydį, bet ir pilotams lėktuvu sklandžiai išvykti ar atvykti į
peroną“, – sako jis.
Kaip pabrėžia L. Vaškys, ne mažiau svarbūs yra ir kiti antžeminio orlaivių aptarnavimo specialistai: „Be krovinių,
bagažo, orlaivių interjero bei patalpų tvarkytojų ir vairuotojų, oro uosto veikla taip pat būtų sunkiai įsivaizduojama ir
net neįmanoma“.
Anot „Litcargus“ personalo direktorės Astos Jurėnaitės, aviacijoje laukiami ir tie, kurie nėra baigę aukštojo
išsilavinimo ar neturi pakankamai žinių, bet nori jų įgyti. Svarbiausia - žingeidumas ir atvirumas iššūkiams, nes
darbas orlaivių apsuptyje itin dinamiškas.
„Kiekvienas naujas komandos narys nuosekliai apmokomas būtinomis žiniomis apie antžeminį orlaivių aptarnavimą
ir aviaciją,“ – teigia ji.