Rugsėjo 9 dieną Rygos oro uostas pradėjo naudoti antrąjį riedėjimo takelį greitam nuvažiavimui nuo tūpimo tako, kuris buvo įrengtas naudojant Europos Sąjungos struktūrinių lėšų fondo paramą.
Rygos oro uoste įrengtas antrasis riedėjimo takelis greitam nuvažiavimui nuo kilimo ir tūpimo tako leidžia sumažinti orlaivio judėjimo atstumą nuo jo iki riedėjimo tako. Taip sumažinamas lėktuvų sunaudojamas degalų kiekis, o kartu ir išmetamų teršalų kiekis. Kaip skelbiama Rygos oro uosto išplatintame spaudos pranešime, naujas greito nuvažiavimo riedėjimo takas yra kryptingas oro uosto žingsnis link tvarios infrastruktūros plėtros.
Rygos oro uostas, kuris įsipareigojo iki 2050 m. pasiekti nulinės emisijos lygį, investuoja į oro uosto procesų pagreitinimą ir efektyvumą, taip sumažindamas išmetamų teršalų kiekį.
Naujasis riedėjimo takelis greitam nuvažiavimui nuo tūpimo tako pirmą kartą panaudotas rugsėjo 9 d., juo pasinaudojo „Air Baltic“ lėktuvas.
Naujo riedėjimo takelio statybos darbus atliko konkurso būdu atrinkta kelių tiesimo įmonė „SIA Binders“, o visos projekto įgyvendinimo išlaidos siekė 2,6 mln. eurų. Statybos darbai reikalavo specialaus darbo organizavimo režimo, kad būtų išvengta oro uosto veiklos trukdžių. Todėl visi naujo takelio statybos darbai buvo atliekami naktį tarp skrydžių.
Naujasis riedėjimo takelis greitam nuvažiavimui nuo tūpimo tako buvo pirmą kartą panaudotas rugsėjo 9 dieną, kai juo pasinaudojo po skrydžio iš Suomijos nusileidęs oro bendrovės „Air Baltic“ lėktuvas.
Rygos oro uosto informacija
Rygos oro uosto nuotrauka