Aleksandras Jonušas, Kauno aviacijos sporto klubo viršininkas į Pociūnų aerodromą 1965 metų rudenį parskraidinęs čekų gamybos akrobatinį lėktuvą „Z-326“, prieš nusileisdamas efektingu koviniu posūkiu šovė į viršų, tarsi pranešdamas, kad akrobatinis sportas atkeliauja ir į šį, Kauno kraštą.
Vilniaus aviacijos sporto klubas, vadovaujamas Zigmo Polinausko, aktyviai skraidė jau porą metų, tad kuo prastesni kauniečiai? Netrukus naujasis kauniečių lėktuvas „Z-326“ buvo pakrikštytas „zetu“, o juo skraidantys pilotai „zetininkais“. Pirmaisiais klubo „zetininkais“ tapo lėktuvu „Jak-12“ ir sklandytuvais skraidantys broliai Jonas ir Raimondas Kavaliauskai, Vytautas Dovydaitis, Jonas Bagdonas, Bronius Jurelionis, Pranas Vinickas ir kiti.
Komandinėje įskaitoje pirmi buvo sostinės atstovai, bet čempionu tapo Jonas Kavaliauskas.
1966 m. Vilniuje surengtos pirmosios Lietuvos aukštojo pilotažo varžybos, kuriose susitiko Kauno ir Vilniaus lakūnai. Komandinėje įskaitoje pirmi buvo sostinės atstovai, bet čempionu tapo Jonas Kavaliauskas. Kitais metais, gavus daugiau lėktuvų, Kauno aviacijos sporto klube įkurta aukštojo pilotažo grandis, skelbiamas naujų narių priėmimas. „Zetininkais“ panoro tapti ir dalis sklandytojų: Vytautas Stankevičius, Romualdas Pivnickas, Gražina Žukaitė, Kastytis Tamulaitis, Pranas Šnioka ir kiti. Pirmasis instruktorius buvo Jonas Kavaliauskas.
1968 m. Vilniuje vykusiame antrajame šalies aukštojo pilotažo čempionate vėl triumfavo kaunietis – Pranas Vinickas. 1969 m. trečiasis Lietuvos čempionatas surengtas jau Kaune. Dalyvavo ir ukrainiečiai. Visas tris prizines vietas iškovojo kauniečiai: Jonas Bagdonas, Pranas Vinickas, Jonas Kavaliauskas.
Dar po metų, ketvirtajame šalies čempionate ant aukščiausio pakylos – vėl Kauno aukštojo pilotažo meistrai: Jonas Kavaliauskas, Pranas Vinickas ir Jonas Bagdonas. Lietuvos rinktinės sportininkai Gražina Žukaitė, Jonas Kavaliauskas, Pranas Vinickas Lietuvos garbę gina Maskvoje vykusioje penktoje visasąjunginėse techninių šakų sporto spartakiadoje. Mūsiškiai liko šešti.
Gausėjant lakūnų gretoms ir augant meistriškumui pribrendo laikas ir Pociūnų aerodrome turėti aukštojo pilotažo klubą. Jis įkurtas 1971 metais ir pavadintas Kauno aviacijos techniniu sporto klubu (KATSK). Pirmuoju viršininku paskirtas Pranas Vinickas, instruktoriais pakviesti dirbti TSRS lėktuvų akrobatinio lėktuvų sporto meistrai Romas Pivnickas, Jonas Bagdonas. Tuo metu klubas turėjo vieną lėktuvą „Z-226T“, vieną „Z-326 Akrobat“, du „Jak-18A“ ir keturis „Z-326 Trener“.
Agirdas Šiožinys ir Romualdas Pivnickas. Antrame plane Jonas Bagdonas, 1980 m.
Rudenį sudaryta 40 lakūnų mokinių grupė, tarp kurių buvo vėliau išgarsėję lakūnai akrobatai Violeta Gedminaitė, Steponas Artiškevičius, Leonas Jonys, Stanislovas Narvilas, Vytautas Grabliauskas, Virginijus Pilipas. Vadovaujant dideliam aviacijos sporto entuziastui Vladui Drupui klubo rėmėjų (įmonių „Stumbras“, „Ragutis“ „Kauno baldai“) ir klubo narių pastangomis prie buvusio sklandytojų angaro pristatytos techninės patalpos, garažai, iškilo trijų aukštų priestatas sportininkams apgyvendinti. Šie statiniai iki šiol yra pagrindinė Kauno aeroklubo (toks pavadinimas nuo 1991 m.) sporto bazė.
Iki 1973 metų lakūnai skraidydavo „Z-326“ ir „Jak-18A“ modelio lėktuvais, vėliau ir mokomieji, ir varžybos vykdavo mokomaisiais treniruočių lėktuvais „Jak-18A“. 1977 metais klubas jau turi tris akrobatinius lėktuvus „Jak-50“, o 1980 m. gauna du naujus mokomuosius treniruočių lėktuvus „Jak-52“.
Stipriai augant Lietuvos akrobatinio skraidymo sportui Sovietų sąjungos varžybose vis dažniau nuskamba Kauno ATSK lakūnų akrobatų vardai. Štai 1976 metais Romas Pivnickas, pirmasis iš lietuvių, tampa absoliučiu Sovietų sąjungos čempionu. Istoriniai 1979-ieji, kai Kyviškėse vykusioje SSRS Tautų spartakiadoje triumfavo Lietuvos komanda: Violeta Gedminaitė, Steponas Artiškevičius, Leonas Jonys, Jurgis Kairys, o Steponas pripažintas absoliučiu čempionato nugalėtoju.
1980-1983 metai – vieni juodžiausi ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos aviatorių istorijoje. 1980 birželio 2 dieną, bandydamas sklandytuvą „LAK-12 Lietuva“, žuvo Jonas Bagdonas. Tų pačių metų rugpjūčio 30-ąją per treniruotę, užsikirtus lėktuvo „Jak-52“ aukštumos vairams, netekome ir Alfonso Jonio su Vytautu Mikučiu.
1981 metų rugpjūčio 6 dieną Maskvoje per treniruotę, skrisdamas lėktuvu „Jak-50“ ir lūžus sparnui, žuvo vienas talentingiausių aukštojo pilotažo meistrų Steponas Artiškevičius. 1983 metų rugpjūčio 8 dieną dar dvi netektys: per treniruotę, lūžus lėktuvo „Jak-52“ centrinei sijai, žuvo Romualdas Pivnickas ir Laimutė Lelešiūtė. Pagerbiant S. Artiškevičiaus ir R. Pivnicko atminimą klube pagaminamos taurės ir rengiamos varžybos šioms taurėms laimėti.
Pirmąjį Kauno ATSK dvidešimtmetį Pranas Vinickas vadovavo penkerius metus, Jonas Bagdonas – ketverius, Romas Pivnickas – metus, Vytautas Stankevičius – dešimt metų. Per šį laikotarpį pasiekta daug svarių pergalių ne tik Lietuvoje, bet ir svetur.
Klubo auklėtiniai – dažni Dariaus ir Girėno varžybų bei šalies čempionatų nugalėtojai ir prizininkai, Lietuvos rinktinės nariai. Kauno ATSK aktyviai dalyvavo po 50-ties metų atgaivinant Baltijos šalių aviacijos sporto varžybas, kurios 1989 metais surengtos senajame Kauno aerodrome, bei rengiant Lietuvos aviatorių suvažiavimą. Jame 1989 metų kovo 18 dieną paskelbtas Lietuvos aeroklubo atkūrimas.
Už nuopelnus aviacijos sportui be daugelio įvairių apdovanojimų klubui skirtas tūkstantasis, jubiliejinis Rumunijoje pagamintas lėktuvas „Jak-52“, registracija LY-AHZ. Suremontuotas skraido iki šiol.
1990 metų kovo 11 dieną Lietuvai paskelbus nepriklausomybės atkūrimą pasikeitė Lietuvos aviacijos sporto klubų, priklausiusių nuo SDAALR (Savanoriška draugija armijai, aviacijai, laivynui remti) struktūra. Krašto apsaugos departamento Sporto ir technikos susivienijimo „Vytis“ 1990 metų gruodžio 28 dienos įsakymu Nr. 285 Kauno ATSK pakeitė pavadinimą ir nuo 1991 metų sausio 1 dienos vadinasi Kauno aeroklubas.