Europos Komisija į savo juodąjį sąrašą įtraukė 21 Rusijos oro linijų bendrovę

Praėjus mėnesiui ir dviem savaitėms nuo Rusijos karinių veiksmų Ukrainoje pradžios, Europos Komisija nusprendė įtraukti 21 Rusijos oro linijų bendrovę į juodąjį sąrašą dėl to, kad jos nesilaiko tarptautinių saugos standartų.

Praėjus vos keletui dienų po Rusijos agresijos Ukrainoje pradžios, šalys viena po kitos uždraudė Rusijos oro linijoms naudotis jų oro erdve. Septyniasdešimt procentų Rusijos įmonių oro laivyno priklauso užsienio įmonėms, registruotoms tokiose šalyse kaip Kipras, Maldyvai, Airija ar Bermudai. Pastarosios dvi šalys nusprendė atšaukti savo orlaivių tinkamumo skraidyti pažymėjimą Rusijoje. Iš karto Rusijos vyriausybė nusprendė nacionalizuoti orlaivius.

Rusijos federalinė oro transporto agentūra leido Rusijos oro linijoms skraidyti šimtus užsieniečiams priklausančių orlaivių be galiojančio tinkamumo skraidyti pažymėjimo.

Europos Komisijos teigimu, skrydžiai su užsienio orlaiviais, neturinčiais galiojančio tinkamumo skraidyti pažymėjimo, kelia susirūpinimą. Taip yra dėl to, kad Rusija priverstinai perregistravo užsienio kompanijoms priklausančius orlaivius, sąmoningai leidžiant jiems skristi be galiojančių tinkamumo skraidyti pažymėjimų.

„Rusijos federalinė oro transporto agentūra leido Rusijos oro linijoms skraidyti šimtus užsieniečiams priklausančių orlaivių be galiojančio tinkamumo skraidyti pažymėjimo. Susijusios Rusijos oro linijos tai padarė sąmoningai pažeisdamos atitinkamus tarptautinius saugos standartus“, – sakė Europos Komisijos transporto komisarė Adina Vălean.

Ji toliau paaiškino, kad tai ne tik aiškus Čikagos konvencijos pažeidimas, bet ir tiesioginė grėsmė saugumui.

„Tačiau noriu labai aiškiai pasakyti, kad šis sprendimas nėra tik dar viena sankcija Rusijai; jis buvo priimtas tik dėl techninių ir saugos priežasčių. Mes nemaišome saugumo su politika“, – teigė Văleanas.

Priemonė apima kompanijas „Aeroflot“, „Azur Air“, „Nordwind“, „Pegas Fly“, „Pobeda“, „Rossiya“, S7, „Ural Airlines“ ir „Utair“, vykdančias reguliarius ir užsakomuosius skrydžius į Europos Sąjungą. Taip pat į juodąjį sąrašą pateko regioninės oro linijos „Aurora“, „Aviastar-Tu“, „Iraero“, „Rusjet“, „Yakutia“ ir „Yamal“.

Juodasis sąrašas egzistuoja nuo 2006 metų. Po jo atnaujinimo iš viso 117 oro linijų uždrausta skristi ES padangėje: 90-čiai oro linijų bendrovių, sertifikuotų penkiolikoje skirtingų valstybių, dėl netinkamos šių valstybių aviacijos institucijų vykdomos saugos priežiūros. Jau paminėta Rusijos 21 oro linijų bendrovė, taip pat 6 kompanijos iš kitų valstybių, remiantis nustatytais rimtais saugos trūkumais: „Avior Airlines“ (Venesuela), „Blue Wing Airlines“ (Surinamas), „Iran Aseman Airline“s (Iranas), „Iraqi Airways“ (Irakas), „Med-View Airlines“ (Nigerija) ir „Air Zimbabwe” (Zimbabvė).
Dviem oro linijoms taikomi veiklos apribojimai ir jos gali skristi į Europos Sąjungą tik su tam tikrų tipų orlaiviais: „Iran Air“ (Iranas) ir „Air Koryo“ (Šiaurės Korėja).

AVIACIJOS SKELBIMAI /422/
SPARTAN TECH GROUP RETRIEVAL — EXPERT CRYPTO RECOVERY & HACKING SERVICES
In the complicated and frequently dangerous world of Bitcoin trading, the promise of possible gains...
HOW TO HIRE A HACKER TO RECOVERY STOLEN BITCOIN. CONSULT A CERTIFIED CRYPTO RECOVERY EXPERT FASTFUND RECOVERY.
After countless hours of research and desperate attempts to find a solution, I stumbled upon...
HOW TO HIRE A HACKER TO RECOVERY STOLEN BITCOIN. CONSULT A CERTIFIED CRYPTO RECOVERY EXPERT FASTFUND RECOVERY.
After countless hours of research and desperate attempts to find a solution, I stumbled upon...
Dunamis Cyber Solution: An In-Depth Look at Wallet Recovery Success Stories
The occasional misplacement or loss of access to these crucial accounts can mean disaster for even...